Ustrzyki Górne, dnia 11.06.2019
Zn. spr. DOP.262.17.2019
Bieszczadzki Park Narodowy
Ustrzyki Górne 19
38-713 Lutowiska
Bieszczadzki Park Narodowy zaprasza do złożenia oferty na:
Impregnację drewnianych obiektów infrastruktury turystycznej
w Bieszczadzkim Parku Narodowym w 2019 r.
Przy zamówieniu nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie
z art. 4.8)
ZAMÓWIENIE PLANOWANE DO DOFINANSOWANIA ZE ŚRODKÓW FUNDUSZU LEŚNEGO
I. Przedmiar prac
1. Przedmiot prac:
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja drewnianych obiektów tworzących
infrastrukturę turystyczną Bieszczadzkiego Parku Narodowego poprzez
oczyszczenie, gruntowanie i impregnację. Zabiegowi podlegać będą
następujące typy obiektów:
a) Drewniany słup informacyjny, cały obiekt do impregnacji; liczba obiektów
danego typu 3 szt.,
b) Duży schowek na śmieci, cały obiekt do impregnacji; liczba obiektów
danego typu 2 szt.,
c) Duża wiata – deszczochron, do impregnacji wyłącznie dach; liczba
obiektów danego typu 1 szt.,
d) Ławostół, cały obiekt do impregnacji; liczba obiektów danego typu 4
szt.,
e) Mała wiata – deszczochron, do impregnacji wyłącznie dach; liczba
obiektów danego typu 1 szt.,
f) Punkt informacyjno – kasowy, cały obiekt do impregnacji; liczba obiektów
danego typu 7 szt.,
g) Sanitariat duży, cały obiekt do impregnacji; liczba obiektów danego typu
1 szt.,
h) Sanitariat mały, cały obiekt do impregnacji; liczba obiektów danego typu
1 szt.,
i) Tablica informacyjna trzysekcyjna, cały obiekt do impregnacji; liczba
obiektów danego typu 3 szt.,
Poglądowe zdjęcia każdego z typów obiektów zamieszczone zostały w
załączniku nr 2, pn. Katalog obiektów infrastruktury turystycznej BdPN.
2. Lokalizacja prac
:
teren Bieszczadzkiego Parku Narodowego; o.o. Tarnica, o.o. Wołosate, o.o.
Ustrzyki Górne, o.o. Caryńskie
3. Zlecenie wykonania prac:
Przed przystąpieniem do wykonania prac należy każdorazowo uzyskać zlecenie
na wykonanie prac od leśniczego właściwego obwodu ochronnego. Szczegółowo
rodzaj, miejsce, termin, zakres i sposób wykonania danej czynności określa
zlecenie wykonania prac. Zlecenie wypisuje właściwy terytorialnie Leśniczy.
Termin wykonania prac, będzie uwzględniał realny czas, niezbędny do
wykonania poszczególnych czynności. Wykonawca zlecenie odbiera w kancelarii
właściwego terytorialnie Leśniczego obwodu ochronnego, w terminie do
drugiego dnia roboczego w danym miesiącu kalendarzowym oraz w miarę potrzeb
w terminie do dwóch dni roboczych od daty jego wypisania i otrzymania
zawiadomienia o tym fakcie. Po tym terminie Leśniczy niepodpisane zlecenie
przekazuje do Kierownika Działu Ochrony Przyrody w Dyrekcji BdPN w
Ustrzykach Górnych, gdzie będzie możliwe jego podpisanie i odbiór ze strony
Wykonawcy. Bez podpisania i odebrania zlecenia wykonania prac Wykonawca nie
jest uprawniony do wykonywania jakichkolwiek czynności na rzecz
Zamawiającego.
II. Podział na części
Zamówienie składa się z 5 części - pakietów; podział na poszczególne
pakiety wraz z szczegółowym zakresem prac oraz specyfikacja techniczna
wykonania i odbioru robót zawiera załącznik nr 1;
III. Termin wykonania zamówienia:
- w przypadku realizacji jednego pakietu: maksymalnie do 20.08.2019 r.
- w przypadku realizacji dwóch pakietów: maksymalnie 15.10.2018 r., przy
czym połowę prac będących przedmiotem umowy należy wykonać do 20.08.2019 r.
IV. Sposób przygotowania oferty
Oferta powinna być przygotowana w formie pisemnej na formularzu, będącym
załącznikiem do niniejszego zapytania, w języku polskim. Oferta winna
zawierać całość kosztów realizacji zamówienia wraz z wszelkimi narzutami,
kosztami materiałów i opłatami dodatkowymi.
V. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert
Termin składania ofert : 17.06.2019 do godziny 10oo
Ofertę w zamkniętej kopercie należy złożyć w siedzibie Bieszczadzkiego
Parku Narodowego w Ustrzykach Górnych lub przesłać pocztą na adres:
Bieszczadzki Park Narodowy Ustrzyki Górne 19,
38-713 Lutowiska. Kopertę należy opisać:
„Oferta - Impregnacja drewnianych obiektów infrastruktury
turystycznej”;
na kopercie należy umieścić dane i adres oferenta;
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.06.2019 o godzinie 1015. Oferty,
które wpłyną po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane i zostaną
odesłane do oferenta.
Dopuszcza się składanie oferty na maksymalnie 2 pakiety – dwie
części zamówienia.
Oferty złożone po wyznaczonym terminie oraz zawierające wycenę prac dla
więcej niż 2 pakietów nie będą rozpatrywane.
VI. Ocena ofert
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami i ich wagą: Cena ofertowa - 100 %
Do oceny oferty w zakresie w/w kryterium Zamawiający weźmie pod uwagę
oferowaną cenę brutto za realizację danego pakietu. W kryterium cena
kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego
wzoru:
K = Cena najniższa brutto / Cena oferty ocenianej brutto *
100
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która
uzyska największą ilość punktów w ocenie kryterium cena (K) dla
danego pakietu.
Pozostałym ofertom ocenianym wg przyjętego kryterium przypisana zostanie
odpowiednio mniejsza liczba punktów. Oferty porównywane i oceniane będą
osobno dla każdego pakietu.
Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają
się rażąco niskie (o 30% i więcej niższe od kosztów szacowanych przez
zamawiającego) i budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania
zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z
odrębnych przepisów, zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w
tym o złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny lub kosztu, w
szczególności w zakresie wyliczonej stawki godzinowej, która nie może być
niższa od minimalnej stawki godzinowej, ustalonej na podstawie przepisów
ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę
(Dz. U. z 2017 r. poz. 847 oraz z 2018 r. poz. 650).
VII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszych ofert
Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający umieści na
stronie internetowej www.bdpn.pl.
VIII. Kontakt
Osobą wskazaną do kontaktu jest Pani Paulina Kopacz (tel. 724-750-072).
IX. Wymagania
1. Wykonawca musi dysponować sprzętem i narzędziami niezbędnymi do
wykonania prac: pędzle, maty absorpcyjne, folie i wszystkie inne narzędzia
niezbędne do realizacji prac.
2. Osoby wykonujące przedmiot zamówienia zobowiązane są do przestrzegania
przepisów BHP w ramach wykonywanych prac.
3. Wykonawca odpowiedzialny jest za kwalifikacje zawodowe dopuszczonych do
wykonywania prac pracowników, ich ubezpieczenie, przeszkolenie w zakresie
BHP, w tym za przeprowadzenie instruktażu szczegółowego na stanowisku
pracy, przestrzeganie terminów i zakresów wymaganych badań lekarskich,
wyposażenie w odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej, dożywianie
regeneracyjne, nadzór nad wykonywaną pracą oraz za przestrzeganie przez
jego pracowników obowiązujących przepisów i zasad BHP na stanowisku pracy.
4. Wymaga się minimum 2 osób na jeden pakiet.
5. Wymagany okres gwarancji i rękojmi, udzielonej przez Wykonawcę na
wykonane zamówienie wynosi 12 miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego
bezusterkowego protokołu odbioru robót.
6. Przy planowaniu realizacji zamówienia należy uwzględnić ruch turystyczny
na szlakach turystycznych, parkingach oraz zapewnić funkcjonowanie
obiektów: punktów kasowych i sanitariatów.
X. Pozostałe informacje
1. Wyłonieni w postępowaniu Wykonawcy prowadzący jednoosobową działalność
gospodarczą nie zatrudniający pracowników w ramach umowy o pracę i nie
zlecającą prac innym podmiotom zobowiązani są do dostarczania oświadczenia
o ilości przepracowanych godzin, potwierdzonych przez osobę upoważnioną
przez Zamawiającego – leśniczego obwodu ochronnego na terenie którego
wykonywane są prace, bądź przez osobę zastępującą go w pracy. Niniejsze
oświadczenie dotyczące ilości przepracowanych godzin w danym miesiącu w
ramach realizacji umowy należy dołączyć do faktury wystawionej za wykonane
prace bądź umieścić na druku protokołu odbioru.
2. Wynagrodzenie za realizację prac w danym miesiącu nastąpi w terminie 30
dniu po wykonaniu i bezusterkowym odbiorze prac. Odbiór prac następuje w
przeciągu 5 dni od dnia poinformowania osoby wskazanej przez Zamawiającego
(leśniczego właściwego obwodu ochronnego bądź osobę zastępującą go w pracy)
o gotowości do odbioru prac.
3. Dopuszcza się wystawienie jednej faktury miesięcznie (na koniec
miesiąca) w zakresie realizacji zadania za dany miesiąc; fakturę należy
dostarczyć nie później niż do 5 dnia miesiąca następującego po miesiącu
wykonywania prac.
4. Bezpośredni nadzór i kontrolę nad prawidłowością wykonania przedmiotu
umowy ze strony Zamawiającego sprawują pracownicy Służby Parku wykonujący
obowiązki służbowe w szczególności zaś leśniczowie obwodów ochronnych.
5. Do dnia podpisania umowy Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego
wykonania umowy w wysokości 5% wartości umowy.
6. Odbiór prac następować będzie stopniowo dla poszczególnych obiektów
podlegających impregnacji. Zapłata nastąpi wg faktycznie wykonanych i
odebranych prac zgodnie z ceną jednostkową w ofercie Wykonawcy.
Bieszczadzki Park Narodowy zastrzega sobie możliwość unieważnienia
zaproszenia do składania ofert bądź zmiany jego treści na każdym etapie
postępowania, bez podania przyczyn.
Dyrektor
Bieszczadzkiego Parku Narodowego
z up. Dr Stanisław Kucharzyk
Pliki do pobrania:
|