PL.png EN.png spacer
spacer

header Bieszczadzki
Park Narodowy

Serwis internetowy

ppn.pnglogo-mab.pnglogo-medal.pngWorld_Heritage_Logo_global.png
header
bip.png
Menu główne
Bieszczadzki PN
Przyroda BdPN
Plan ochrony
Ochrona przyrody
Nauka
Edukacja
Turystyka
Przetargi
Mapy - GIS
Galerie
Poczta
Projekty unijne
Fundusze Szwajcarskie
Fundusz Leśny
Współpraca PL-SK
Fundacja PGE
Natura 2000
Biuletyn BdPN
Praktyki studenckie
Wolontariat
Archiwum wiadomości
Wyszukiwarka
Logowanie





Nie pamiętam hasła
Konto? Zarejestruj się!
Panel Rys pedzelek okienko.jpg

WOKOL-KREMENAROSA-BANER.jpg
duza_rodzina.png
Folder
folder.jpg
 
Bieszczadzki PN arrow Współpraca PL-SK arrow Mikroprojekt Polska-Słowacja Interreg V-A Polska - Słowacja 2014-2020 w ramach Programu Europejskiej arrow Umowa nr INT/EK/KAR/1/IV/A/0284 arrow Zapytania ofertowe arrow ZAPYTANIE OFERTOWE

ZAPYTANIE OFERTOWE
20.06.2021.

Zn. Spr 262.DEE. 3.2021

Ustrzyki Górne, 20.06.2021

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Postępowanie prowadzone będzie w trybie zapytania ofertowego

Bieszczadzki Park Narodowy, Ustrzyki Górne 19, 38-713 Lutowiska , tel/fax 13 4610650, e-mail dyrekcja@bdpn.pl , zaprasza do składania ofert w prowadzonym rozeznaniu ofertowym dotyczącym udzielenie zamówienia na:

I. Przedmiot zamówienia :

Wykonanie „Wirtualnego spaceru” do panelu internetowego realizowanego w ramach mikroprojektu pn.: „U źródeł rzek pogranicza polsko-słowackiego – człowiek, przyroda i kultura” – mikroprojekt nr INT/EK/KAR/1/IV/A/0284.

II.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie „Wirtualnego spaceru” składającego się z 20 opisanych panoram sferycznych i 6 z wysokości wykonanych wzdłuż potoków i rzek przygranicznych parków narodowych (od źródeł w europejskim dziale), łącząc przyrodę, historię i kulturę. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6, będący załącznikiem umowy.

Uwagi:

1. Dokładne miejsca wykonania panoram zostaną ustalone z Zamawiającym w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy.

2.Wycena powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym:

- tłumaczenie krótkich tekstów-opisów panoram dostarczonych przez Zamawiającego na język słowacki i angielski

- nagranie głosu lektora do przygotowanych przez Zamawiającego tekstów do umieszczenia w wirtualnym spacerze – wyłącznie wersja językowa słowacka.

- przekazanie autorskich praw majątkowych do Contentu (kontent) wykonanego w ramach niniejszego zamówienia. Przekazanie plików na nośniku lub za pomocą transferu do pobrania na dysk komputera).

3. Termin realizacji zamówienia: do 29.10.2021 r.

III WARUNKI UDZIAŁU I POSTANOWIENIA

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1. posiadają zdolności techniczne i zawodowe oraz doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia

2. Złożą prawidłowo wypełnioną ofertę zgodną z przedmiotem zamówienia

3. Inne postanowienia:

- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

- Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeni są Wykonawcy powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub Założycielem Zamawiającego. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą.

- W przypadku, gdy Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę o najwyższej liczbie punktów spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

- W przypadku nie udzielenia przez Oferenta wyjaśnień w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie w ogóle lub udzielenia nie wystarczających wyjaśnień do przeprowadzenia oceny oferty lub nie udowodnienia przez Oferenta, iż cena nie jest rażąco zaniżona, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty danego Wykonawcy.

- Wszelkie koszty związane z udziałem w przedmiotowym postępowaniu w całości obciążają oferenta.

- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia lub anulowania niniejszego postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyny, w szczególności w sytuacji, gdy wartość oferty uznanej za najkorzystniejszą przewyższy kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację niniejszego zamówienia. Oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego z tytułu unieważnienia i/lub anulowania niniejszego postępowania.

IV. wymagania

1.Wykonawca zobowiązuje się do objęcia trzyletnią gwarancją na przedmiot umowy. Gwarancja obejmuje wszystkie prace i materiały opisane w projekcie umowy pod względem funkcjonalności.

2. Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

4. Sytuacja ekonomiczna i finansowa reprezentowanego podmiotu umożliwia realizację przedmiotu zamówienia.

V. Warunki płatności

Rozliczenie finansowe dokonywane będzie Zamawiającym a Wykonawcą w polskich złotych (PLN).

Płatność wynagrodzenia odbędzie się przelewem po protokolarnym odbiorze i wystawieniu faktury w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury.

VI.KRYTERIA BRANE POD UWAGĘ PRZY OCENIE OFERT

1. Kryteriami wyboru najkorzystniejszej oferty są:

K1 - cena – 100%,

2. Sposób przyznawania punktów:

Cena :

C = (Cmin / Cbad) * 100

gdzie:

C – ilość punktów oferty badanej w kryterium cena

Cmin. – najniższa cena (stawka brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert

Cbad. – cena (stawka brutto) oferty badanej

Oferent, który poda najniższą cenę otrzyma 100 punktów, zaś pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów proporcjonalną wg. powyższego wzoru. Ofertę cenową należy złożyć zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania.

1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferował najkorzystniejszą ofertę, zgodnie

z przedstawionymi wyżej wyliczeniami.

2. Dopuszcza się możliwość negocjacji ceny w przypadku, gdy wysokość ceny najkorzystniejszej oferty przekracza wielkość określoną w budżecie projektu.

3. W sytuacji uzyskania przez oferty tej samej liczby punktów, Zamawiający może wezwać Wykonawców do przedstawienia ofert dodatkowych w zakresie oferowanej ceny.

4. Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

5. Ceny podane w ofercie nie podlegają zmianom przez cały okres trwania umowy.

6. W przypadku niewybrania Wykonawcy (np. brak ofert, odrzucenie ofert) Zamawiający dopuszcza

możliwość ponownego rozpoczęcia procedury zapytania ofertowego.

vII. Sposób przygotowania oferty:

1. Na druku wg załączonego wzoru, w języku polskim. Oferta winna zawierać całość kosztów realizacji zamówienia wraz z wszelkimi narzutami i opłatami dodatkowymi.

2. Kompletna oferta powinna zawierać:

- formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1, z czytelnym podpisem Wykonawcy

- oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań kapitałowych lub osobowych pomiędzy Oferentem a Zamawiającym - Załącznik 3

- oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – załącznik nr 4;

3. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane

4. Oferty, które wpłyną do siedziby Zamawiającego po terminie, nie będą rozpatrywane.

5. Wykonawca może przed upływem terminu składanie ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

VIII. Ważność oferty.

Okres związania ofertą wynosi 30 dni.

IX. Miejsce i termin złożenia oferty

W postępowaniu wezmą udział tylko te oferty, które wpłyną w dni robocze do Zamawiającego do dnia 24 .06.2021 r. do godz. 15.00 na adres dyrekcji:

Dyrekcja Bieszczadzkiego Parku Narodowego

Ustrzyki Górne 19

38-713 Lutowiska

Lub drogą elektroniczną na adres: gholly@bdpn.pl (wymagany skan podpisanych i opieczętowanych dokumentów stanowiących kompletną ofertę).

Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.

X.Termin otwarcia ofert

24.06.2021 r. o godz. 15.15 w Dyrekcji w Ustrzykach Górnych . Oferent którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie wezwany do podpisania umowy.

W toku badania i oceny oferty Zamawiającego może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami Grażyna Holly (gholly@bdpn.pl)

Załączniki:

Bieszczadzki Park Narodowy zastrzega sobie możliwość unieważnienia zaproszenia do składania ofert bądź jego części oraz zmiany zakresu zamówienia, na każdym etapie postępowania, bez podania przyczyn.

 
spacer
Nowości
lawiny.jpg

android_baner.jpg

GORNY_SAN_BANER.jpg

Infrastruktura
infrastruktura_bdpn_m.png
monitoring.png

filmy2.png

Filmy:

 

audiobook2.png

Audiobooki:

 




Ministerstwo Klimatu i Środowiska n2000.png nfos-dofinansowano.png Lasy Państwowe plsk-boczny.png

Administrator: Maciej Leń

© 2024 Bieszczadzki Park Narodowy

Deklaracja dostępności

Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.
spacer