Zmiany z 8.06.2020:
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Ogłoszenie nr 547673-N-2020 z dnia 2020-06-04 r.
Bieszczadzki Park Narodowy: Realizacja zabiegów rolnych na łąkach kośnych,
w tym wykonanie paszy dla zwierząt w Bieszczadzkim Parku Narodowym w roku
2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków
Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz
wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych
organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje
społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie
marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp,
nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający
powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne
oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie
krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Bieszczadzki Park Narodowy, krajowy numer identyfikacyjny
18079217400000, ul. Ustrzyki Górne 19 , 38-713 Lutowiska, woj.
podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 610 650, e-mail
dyrekcja@bdpn.pl, faks 134 610 650.
Adres strony internetowej (URL): https://www.bdpn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest
odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim
zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w
imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z
postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://www.bdpn.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie
specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.bdpn.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej
informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Bieszczadzki Park Narodowy, Ustrzyki Górne 19, 38-713 Lutowiska
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń
lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych
narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja zabiegów rolnych na łąkach kośnych, w tym wykonanie paszy
dla zwierząt w Bieszczadzkim Parku Narodowym w roku 2020
Numer referencyjny:
Zp.261.10.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia
przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
można składać w odniesieniu do:
maksymalnej liczby części 3
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie
następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
3
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest usługa koszenia mechanicznego łąk wraz ze
zbiorem i usunięciem biomasy poza granice działki ewidencyjnej/ oraz
wykonaniem siana/ i sianokiszonki w zależności od części. W ramach
zamówienia przewiduje się transport wykonanej paszy do budynku ZHKH w
Wołosatem i stodół w Tarnawie Niżnej.Łącznie : 355,40 ha
II.5) Główny kod CPV:
77100000-1
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
:
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów –
szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie
obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art.
67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich
zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub
w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na
który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został
ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:
lub
zakończenia:
2020-09-15
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM
I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej
działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku, gdyż
działalność objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania
przez Wykonawcę specjalnych uprawnień
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a)
W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia jego działalności jest krótszy -
w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedną
pracę o podobnym rozmiarze i złożoności, jak ta o realizację,
której się ubiega (polegającą na wykonywaniu usług z zakresu
przygotowania paszy dla zwierząt – siano, sianokiszonka). Dla
poszczególnych części zamówienia oraz pakietów, na które wykonawca
składa ofertę, wielkości minimalne zrealizowanych przez wykonawcę
zadań stanową wielkości powierzchni prac, o realizację których
wykonawca się ubiega. W przypadku składania oferty na więcej niż
jeden pakiet wykonawca powinien się wykazać wielkością
zrealizowanych zadań stanowiącą sumę powierzchni prac tych
pakietów. b) Dysponuje lub będzie dysponował osobami, skierowanymi
do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za
świadczenie usług, kontrolę jakości i kierowanie pracami wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami minimum : -
przy składaniu oferty na 1(jedną) część zamówienia- minimum 3
osoby, - przy składaniu oferty na 2(dwie) części zamówienia-
minimum 4 osoby - przy składaniu oferty na 3(trzy) części
zamówienia- minimum 5 osoby c) Dysponuje narzędziami i urządzeniami
niezbędnymi do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie
dysponowania tymi zasobami Za minimalny potencjał techniczny i
osobowy zamawiający uważa: - przy składaniu oferty na 1(jedną)
część zamówienia- minimum : 2 ciągniki, 1 kosiarka, 2 przewracarko
–zgrabiarki, 1 balociarka, 1 samochód z przyczepą do przewozu siana
lub wywozu biomasy(dotyczy części, gdzie wykonawca wykonuje siano
oraz tych, dla których zadeklarował wywóz biomasy), 1 owijarka do
bel ( jeżeli realizowana jest część 7) - przy składaniu oferty na
2(dwie) części zamówienia- minimum : 3 ciągniki, 2 kosiarki, 2
przewracarko –zgrabiarki, 1 balociarka, 1 samochód z przyczepą do
przewozu siana lub wywozu biomasy(dotyczy części, gdzie wykonawca
wykonuje siano oraz tych, dla których zadeklarował wywóz biomasy),
1 owijarka do bel ( jeżeli realizowana jest część 7) - przy
składaniu oferty na 3(trzy) części zamówienia- minimum: 4 ciągniki,
2 kosiarka, 2 przewracarko –zgrabiarki, 1 balociarka, 1 samochód z
przyczepą do przewozu siana lub wywozu biomasy(dotyczy części,
gdzie wykonawca wykonuje siano oraz tych, dla których zadeklarował
wywóz biomasy), 1 owijarka do bel ( jeżeli realizowana jest część
7)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób
wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją
o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy
Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na
podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy
wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5
pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO
POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ
W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału
w postępowaniu jako wiążące Zamawiający uzna oświadczenie Wykonawcy
złożone wraz z ofertą.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada zdolności techniczne i
zawodowe- zamawiający wymaga złożenia: a) wykazu dostaw lub usług
wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności
jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu,
dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały
wykonane należycie, przy czym dowodami , o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz
którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych
lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
b) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji
zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, c) wykazu
narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu
wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie
dysponowania tymi zasobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W przypadku składania oferty wspólnej -do oferty należy dołączyć
pełnomocnictwo lub inny dokument ustanawiający pełnomocnika
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wymagania dotyczące wadium. 1. Wysokość wadium. Wykonawca
zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 1000,00 zł ( tysiąc
złotych) dla każdej z części zamówienia W przypadku składania
oferty na więcej części zamówienia wadium sumuje się 2. Forma
wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących
formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancjach z tym,
że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)
gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu
Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.t.j.z2007r. Nr
42, poz. 275 ze zm.). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę
wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona
zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące
elementy: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta
gwarancji (Zamawiającego), Gwaranta (banku lub instytucji
ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich
siedzib, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona
gwarancją, 3)kwotę gwarancji, 4)termin ważności gwarancji,
5)zobowiązanie gwaranta do (klauzule): bezwarunkowego i
nieodwołalnego zapłacenia (bez jakichkolwiek zastrzeżeń Gwaranta, z
wyjątkiem zaleceń organizacyjnych) kwoty gwarancji, na pierwsze
pisemne żądanie Zamawiającego, bez konieczności jego uzasadniania,
zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca, którego ofertę wybrano:
a/odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub
b/nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
lub c/zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po
stronie Wykonawcy, lub d/Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o
którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego
stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających
okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o
którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody
na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co
spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez
Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wyżej wymienione zobowiązanie,
poza zgodnymi z obowiązującym prawem pozostałymi zaleceniami
organizacyjnymi Gwaranta, nie może zawierać zastrzeżenia wyłącznego
dot. konieczności kierowania żądania Zamawiającego jedynie przez
Bank Zamawiającego i powinno w takim przypadku dopuszczać inne,
zgodne z obowiązującym prawem formy. 6)Postanowienia dotyczące
gwarancji odnoszą się również do wadium składanego w formie
poręczeń. 4. Miejsce, sposób i termin wniesienia wadium. Wadium
wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego: Bieszczadzki Park Narodowy, Ustrzyki Górne 19,
38-713 Lutowiska , konto: BGK O/Rzeszów 84 1130 1105 0005 2168 1320
0001. Na przelewie należy umieścić informację: Wadium do przetargu
- Realizacja zabiegów rolnych na łąkach, część nr ….. Wadium w
pozostałych akceptowanych formach należy składać w oryginale w
siedzibie Zamawiającego – Bieszczadzki Park Narodowy, Ustrzyki
Górne19 - sekretariat dyrekcji w kopercie. Na kopercie należy
umieścić informację: Wadium do przetarg- Realizacja zabiegów
rolnych na łąkach , część nr…….”. oraz nazwę i dane adresowe
Wykonawcy. 1)nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej
do kasy Zamawiającego 2)wadium należy wnieść przed upływem terminu
składania ofert, tj. do dnia: 15.06.2020 r. do godziny 10:00, przy
czym : -Wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający będzie uważał za
skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego
potwierdzi, że otrzymał wadium przed upływem terminu składania
ofert. -Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego
formach należy w oryginale dołączyć do oferty. 3) Zamawiający
wymaga, aby okres ważności wniesionego wadium nie był krótszy niż
okres związania ofertą. 5. Zwrot wadium. 1)Zamawiający zwraca
wadium wszystkim wykonawcom (zgodnie z ich dyspozycją) niezwłocznie
po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu
postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana
jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy Pzp
2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie
niniejszego zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego
wykonania umowy. 3)Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium
wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania
ofert. 6. Ponowne wniesienie wadium Zamawiający żąda ponownego
wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na
podstawie art 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia
odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
7. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z
odsetkami: -jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)
odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na
warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego
zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w
sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy, oraz: -jeżeli wykonawca w odpowiedzi
na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn
leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1,
oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie
wyraził zgody na poprawie nie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.
2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej
przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania
zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych
lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym
złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni
do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog
konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe
informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się
złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych
informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie
prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości,
wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w
trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej
i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować
(minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego,
rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną
zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
ilość odebranej i wywiezionej biomasy
|
40,00
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1
ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na
podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia
liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę
etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie
uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do
składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania,
którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert
podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert
wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu
zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji
elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie
minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich
trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną
zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki
umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w
następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: -zmiany
terminu zakończenia umowy spowodowanej wystąpieniem długotrwałych –
trwających bez przerwy dłużej niż 10 dni (przy czym za przerwę uznaje
się okres dłuższy niż 72 godziny) – niekorzystnych warunków
atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie przedmiotu umowy lub
innymi okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego. Umowa może
być przedłużona maksymalnie 14 dni. -wprowadzenia do umowy drobnych
zmian nie powodujących rozszerzenia jej zakresu oraz nie skutkujących
koniecznością zapłaty dodatkowego wynagrodzenia; -wprowadzenia zmian
danych dotyczących Wykonawcy, Podwykonawcy lub Zamawiającego;
-Zamawiający z ważnych przyczyn może ograniczyć przedmiot umowy lub
zmienić lokalizację prac w stosunku do zakresu i lokalizacji
określonych w SIWZ. Przez ważne przyczyny Strony rozumieją w
szczególności przyczyny organizacyjne, technologiczne, gospodarcze,
przyrodnicze, okoliczności wywołane przez klęski żywiołowe, epidemie i
katastrofy naturalne oraz inne istotne okoliczności, których nie można
przewidzieć w momencie zawierania umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-15, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę
udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony,
negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr:
|
1
|
Nazwa:
|
Część 1 (ekosystemy łąkowo-pastwiskowe o powierzchni 49,00 ha
zlokalizowane w obwodzie ochronnym Tarnawa, w obrębach
ewidencyjnych Łokieć i Dźwiniacz Górny
|
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
- koszenie biomasy (trawy i inne rośliny zielne) zgodnie z opisem -
usunięcie skoszonej biomasy i złożenie jej w miejscach wskazanych przez
BdPN lub odbiór biomasy przez Wykonawcę (według zadeklarowanej ilości)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
77100000-1, 03000000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o
wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
ilość odebranej i wywiezionej biomasy
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
2
|
Nazwa:
|
Część 2 (ekosystemy łąkowo-pastwiskowe o powierzchni 50,27 ha
zlokalizowane w obwodzie ochronnym Tarnawa, w obrębie
ewidencyjnym Dźwiniacz Górny i Tarnawa Niżna)
|
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
- koszenie biomasy (trawy i inne rośliny zielne) zgodnie z opisem -
usunięcie skoszonej biomasy i złożenie jej w miejscach wskazanych przez
BdPN lub odbiór biomasy przez Wykonawcę (według zadeklarowanej ilości)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
77100000-1, 03000000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o
wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
ilość odebranej i wywiezionej biomasy
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
3
|
Nazwa:
|
Część 3 (ekosystemy łąkowo-pastwiskowe o powierzchni 54,99 ha
zlokalizowane w obwodzie ochronnym Tarnawa, w obrębach
ewidencyjnych Sokoliki i Tarnawa Niżna)
|
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
- koszenie biomasy (trawy i inne rośliny zielne) zgodnie z opisem -
usunięcie skoszonej biomasy i złożenie jej w miejscach wskazanych przez
BdPN lub odbiór biomasy przez Wykonawcę (według zadeklarowanej ilości)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
77100000-1, 03000000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o
wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
ilość odebranej i wywiezionej biomasy
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
4
|
Nazwa:
|
Część 4 (ekosystemy łąkowo-pastwiskowe o powierzchni 51,65 ha
zlokalizowane w obwodzie ochronnym Tarnawa, w obrębach
ewidencyjnych Bukowiec i Sokoliki)
|
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
- koszenie biomasy (trawy i inne rośliny zielne) zgodnie z opisem -
usunięcie skoszonej biomasy i złożenie jej w miejscach wskazanych przez
BdPN lub odbiór biomasy przez Wykonawcę (według zadeklarowanej ilości)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
77100000-1, 03000000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o
wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
ilośc odebranej i wywiezionej biomasy
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
5
|
Nazwa:
|
Część 5 (ekosystemy łąkowo-pastwiskowe o powierzchni 46,01 ha
zlokalizowane w obwodzie ochronnym Tarnawa, w obrębach
ewidencyjnych Tarnawa Niżna i Dźwiniacz Górny)
|
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
- koszenie biomasy (trawy i inne rośliny zielne) zgodnie z opisem -
wykonanie 70 ton siana wraz z ich transportem i ułożeniem w stodołach
wskazanych przez BdPN; - usunięcie pozostałej skoszonej biomasy i złożenie
jej w miejscach wskazanych przez BdPN lub odbiór biomasy przez Wykonawcę
(według zadeklarowanej ilości)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
77100000-1, 03000000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o
wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
ilość odebranej i wywiezionej biomasy
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
6
|
Nazwa:
|
Część 6 (ekosystemy łąkowo-pastwiskowe o powierzchni 48,32 ha
zlokalizowane w obwodzie ochronnym Tarnawa, w obrębach
ewidencyjnych Tarnawa Niżna, Tarnawa Wyżna i Bukowiec)
|
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
- koszenie biomasy (trawy i inne rośliny zielne) zgodnie z opisem -
wykonanie 70 ton siana wraz z ich transportem i ułożeniem w stodołach
wskazanych przez BdPN; - usunięcie pozostałej skoszonej biomasy i złożenie
jej w miejscach wskazanych przez BdPN lub odbiór biomasy przez Wykonawcę
(według zadeklarowanej ilości)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
77100000-1, 03000000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o
wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
ilość odebranej i wywiezionej biomasy
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Pliki do pobrania:
Dokumentacja przetargowa
|