|
|
|
Przetarg na opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej |
30.03.2020. |
Ogłoszenie nr 526965-N-2020 z dnia 2020-03-30 r.
Bieszczadzki Park Narodowy: Opracowanie kompletnej dokumentacji
projektowo-kosztorysowej dla przedsięwzięcia pn. „Remont, modernizacja
i doposażenie Ośrodka Edukacji Ekologicznej wraz z Muzeum Przyrodniczym
Bieszczadzkiego Parku Narodowego w Ustrzykach Dolnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze
środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej
oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich
wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących
członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących
do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy
Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy
chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający
powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający
powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie
przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe
numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie
krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Bieszczadzki Park Narodowy, krajowy numer identyfikacyjny
18079217400000, ul. Ustrzyki Górne 19 , 38-713 Lutowiska, woj.
podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 610 650, e-mail
dyrekcja@bdpn.pl, faks 134 610 650.
Adres strony internetowej (URL): www.bdpn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do
narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie
dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest
odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim
zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone
w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z
postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bdpn.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie
specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bdpn.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej
informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Bieszczadzki Park Narodowy, Ustrzyki Górne 19, 38-713 Lutowiska
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych
narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla
przedsięwzięcia pn. „Remont, modernizacja i doposażenie Ośrodka
Edukacji Ekologicznej wraz z Muzeum Przyrodniczym Bieszczadzkiego
Parku Narodowego w Ustrzykach Dolnych
Numer referencyjny:
Zp.261.5.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia
przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie
następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać
udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie kompletnej dokumentacji
projektowo-kosztorysowej dla budynku użyteczności publicznej, w
ramach przedsięwzięcia pn. „Remont, modernizacja i doposażenie
Ośrodka Edukacji Ekologicznej wraz z Muzeum Przyrodniczym
Bieszczadzkiego Parku Narodowego w Ustrzykach Dolnych” w oparciu o:
opis przedmiotu zamówienia, program funkcjonalno-użytkowy (dokument
pomocniczy) i scenariusz ekspozycji muzealnych. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do niniejszego
SIWZ: „Opis przedmiotu zamówienia”. Zakres przedmiotu zamówienia
obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla
Ośrodka Edukacji Ekologicznej wraz z Muzeum Przyrodniczym wraz z
uzyskaniem w imieniu Zamawiającego, w ramach zaoferowanej ceny,
ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wszelkich innych
decyzji, dokumentów, dodatkowych opracowań projektowych, opracowań
pomocniczych, opinii, uzgodnień, pozwoleń i zgód wymaganych zgodnie
z obowiązującymi przepisami i niezbędnych Zamawiającemu do
przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych wraz z
pełnieniem nadzoru autorskiego do czasu zakończenia inwestycji i
uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu.
II.5) Główny kod CPV:
71320000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
|
71248000-8
|
71221000-3
|
79421200-3
|
79930000-2
|
72212316-7
|
72212520-0
|
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
:
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów
– szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie
obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy
Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na
jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres,
na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który
został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:
lub
zakończenia:
2020-10-29
Okres w miesiącach
|
Okres w dniach
|
Data rozpoczęcia
|
Data zakończenia
|
|
|
|
2020-10-29
|
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: – w celu potwierdzenia spełnienia przez
Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu Zamawiający żąda:
potwierdzenia, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną na jeden
wypadek ubezpieczeniowy nie niższą niż 50 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełnienia przez
Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga,
aby Wykonawcy: a) wykazali, że wykonali należycie w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co
najmniej jedno zadanie, polegające na zaprojektowaniu
przebudowy budynku użyteczności publicznej o kubaturze min.
3000 m3 Zakres prac w ramach każdej z robót budowlanych musiał
obejmować co najmniej: roboty konstrukcyjno-budowlane (w tym
instalacja windy), roboty wykończeniowe oraz roboty związane z
instalacjami sanitarnymi, wentylacyjnymi, elektrycznymi i
klimatyzacją. oraz wykonał należycie dokumentację
projektowo-kosztorysową co najmniej dwóch różnych ekspozycji
muzealnych, w których zakres wchodziło opracowanie projektu
wykonawczego ekspozycji muzealnej zawierającego szczegółowe
rysunki techniczne stanowisk i eksponatów, ich rozmieszczenie w
przestrzeni wystawienniczej, oświetlenie, kolorystykę,
specyfikację materiałową, opisy funkcjonowania eksponatów
interaktywnych, schematy instalacji elektrycznych i
informatycznych eksponatów i stanowisk, a także projekty
elementów multimedialnych stanowisk, instalowanie
informatycznego systemu zarządzania multimediami wystawy
obejmujący powierzchnię wystawiennicza nie mniejszą niż 1200 m2
każda. b) dysponowali osobami, które będą skierowane przez
Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację
zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, posiadającymi
wymagane prawem uprawnienia budowlane bez ograniczeń:
projektanci w branżach: architektonicznej;
konstrukcyjno-budowlanej; instalacji elektrycznych; w zakresie
instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i
kanalizacyjnych, - osoby posiadające uprawnienia do wykonywania
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie
projektowania bez ograniczeń, odpowiadające wymaganiom
określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne
uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia,
które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów lub przepisów niebędących prawem krajowym.
Uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r.
Prawo budowlane (t.j. Dz. u. z 2019 r. poz. 1186) oraz
Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29
kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do
wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
Dz.U. 2019 poz. 831 albo odpowiadające im ważne uprawnienia
budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów. Zamawiający, określając wymogi dla
każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych
dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane
obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz
Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz
innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22
grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
nabytych w państwach członkowskich U E (t.j. Dz. U. z 2020 r.
poz. 220). Minimum jedną osobą posiadającą wykształcenie i
doświadczenie w specjalności: a) Architekta wnętrz lub
plastyka, posiadającą doświadczenie polegające na tym, że osoba
ta uczestniczyła w aranżacji wnętrz na potrzeby muzealne oraz w
wykonaniu wiernych rekonstrukcji przestrzeni/fragmentów wnętrz
historycznych w co najmniej jednej ekspozycji lub wystawie o
powierzchni minimum 500 m2. b) Programisty, posiadającą
wykształcenie wyższe techniczne, minimum 3-letnie doświadczenie
w programowaniu systemów sterowania, oraz certyfikat producenta
zaoferowanego systemu sterowania, potwierdzający ukończenie
szkolenia z programowania ww. systemu w stopniu wyższym niż
średniozaawansowany, że osoba ta uczestniczyła w zakresie
projektowania schematów instalacji elektrycznych i
informatycznych eksponatów i stanowisk, a także elementów
multimedialnych stanowisk, instalowanie informatycznego systemu
zarządzania co najmniej jednej ekspozycji lub wystawy
muzealnej. c) Grafika, posiadającej dyplom ukończenia wyższej
szkoły artystycznej na kierunku grafika/grafika komputerowa,
posiadającą doświadczenie przy opracowywaniu wielkoformatowych
kolaży ze zdjęć architektury i krajobrazu oraz opracowaniu
kompleksowego systemu identyfikacji multimedialnej wystawy
stałej, w której było zastosowane m.in. projektowanie
interfejsów graficznych dotykowych urządzeń multimedialnych d)
Specjalista ds. technologii dźwiękowych, posiadającą
doświadczenie w w zakresie projektowania /montażu
wielościeżkowych nagrań dźwiękowych uzyskane poprzez co
najmniej dwóch realizacji nagrań wielościeżkowych lub w
systemach dźwięku przestrzennego e) Redaktora tekstów –
posiadającą doświadczenie przy przygotowywaniu scenariuszy
realizacyjnych kontent multimedialnego oraz przy weryfikowaniu
zgodności funkcjonalno-merytorycznej kontentu multimedialnego
ze scenariuszami, potwierdzone udziałem w przynajmniej dwóch
zamówieniach/projektach polegających na zaprojektowaniu
wystaw/ekspozycji f)Tłumacz języka angielskiego – co najmniej
jedna osoba posiadająca odpowiednie kwalifikacje i
wykształcenie uprawniające do wykonywania tłumaczeń, tj.
posiadająca dobrą znajomość języka angielskiego oraz ukończyła
studia na kierunku filologia angielska lub lingwistyka
stosowana w zakresie języka angielskiego lub legitymująca się
dyplomem ukończenia studiów magisterskich lub wyższych
zawodowych ukończonych w kraju, w którym językiem urzędowym był
język angielski, posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w
wykonywaniu tłumaczeń pisemnych oraz ustnych z języka
angielskiego na język polski i z języka polskiego na język
angielski, w tym posiadająca doświadczenie w tłumaczeniu
pisemnym z języka polskiego na język angielski przynajmniej
dwóch tekstów o tematyce przyrodniczej o objętości minimum 10
000 znaków ze spacjami każdy. g)Tłumacz języka Braille’a – co
najmniej jedna osoba posiadająca doświadczenie co najmniej
dwuletnie w wykonywaniu tłumaczeń na język Braille’a h) Audio
deskryptor – co najmniej jedna osoba posiadająca doświadczenie
co najmniej dwuletnie w wykonywaniu i/lub przygotowaniu co
najmniej 5 nagrań audio deskrypcyjnych opisujących
wystawy/ekspozycje przyrodnicze dla osób niewidomych lub
słabowidzących i) specjalista ds. przyrodniczych, posiadająca
wykształcenie na kierunku biologicznym lub leśnym i mająca
doświadczenie w opracowaniu/konsultacji/współpracowaniu co
najmniej dwóch wystaw/ekspozycji o tematyce przyrodniczej j)
specjalista ds. geograficznych, posiadająca wykształcenie
geograficzne i mająca doświadczenie w
opracowaniu/konsultacji/współpracowaniu co najmniej dwóch
wystaw/ekspozycji o tematyce przyrodniczej
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we
wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i
nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia
wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu
tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1
ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na
podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy
wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust.
5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU
WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ
SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA
SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT
3 USTAWY PZP:
Zamawiający wymaga złożenia w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu : a) odpisu z
właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
Pzp, b) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów ,
o których mowa w powyższym podpunkcie składa dokument lub
dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione
nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
c) jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument
dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej,
zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio
oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby,
której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub
przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę
lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej
osoby
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT
1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków
udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1
ustawy Pzp, należy złożyć: - wykaz usług wykonanych nie
wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,
daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane (wg Załącznika Nr 4 do SIWZ) z załączeniem
dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie,
w szczególności informacji o tym czy usługi zostały wykonane
zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone,
przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi
były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów – inne dokumenty; - oświadczenie na temat
wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry
kierowniczej wykonawcy (wg Załącznika Nr 5 do SIWZ); oraz wykaz
osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. (wg
załącznika nr 7)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT
2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W przypadku składania oferty wspólnej - do oferty należy
dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument wskazujący
pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w niniejszym
postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu
składania ofert, w wysokości: 3 000,00 zł (trzy tysiące złotych
00/100). Wadium może być wnoszone w następujących formach:
pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach
bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach
udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5
pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz.
110). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na
konto Zamawiającego: BGK O/Rzeszów 84 1130 1105 0005 2168 1320
0001. tytułem: Wadium na przetarg na wykonanie dokumentacji
projektowej. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę
uznania rachunku Zamawiającego. Dane przelewu powinny
identyfikować ofertę, którą zabezpiecza wniesione wadium. Nie
dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy
Zamawiającego Wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający będzie
uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek
Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał wadium przed upływem
terminu składania ofert. Potwierdzeniem wniesienia wadium
będzie kopia przelewu (wpłaty) lub oryginał innej formy
wniesienia wadium załączony do oferty. W przypadku wniesienia
wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał dokumentu
należy załączyć do składanej oferty. Wadium wniesione w formie
gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod
warunkiem, że jest zgodne z ustawą Pzp, a w szczególności: -
Gwarancja.będzie.zawierała.wszystkie.przypadki.utraty.wadium.przez
Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp; -
okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania
ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
- Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub poręczenia
udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2020 poz. 299) będzie
akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z ustawą Pzp, a w
szczególności: - poręczenie będzie zawierało wszystkie
przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art. 46
ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp; - poręczenie będzie zawierało
określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres
związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji
lub poręczenia sporządzonych w języku obcym, dokument
gwarancyjny powinien być złożony wraz z tłumaczeniem na język
polski, poświadczonym przez Wykonawcę; Wadium w formie
gwarancji lub poręczenia powinno być wystawione na adres:
Bieszczadzki Park Narodowy, Ustrzyki Górne 19, 38-713
Lutowiska. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim
wykonawcom (zgodnie z ich dyspozycją) niezwłocznie po wyborze
oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z
wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy Pzp 2)
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po
zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz wniesieniu
zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający
zwróci niezwłocznie wadium wykonawcy, który wycofał ofertę
przed upływem terminu składania ofert. Ponowne wniesienie
wadium Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez
Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art 46 ust.1
ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego
oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi
wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zatrzymanie
wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: jeżeli
wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił
podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia
należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie
zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących
po stronie Wykonawcy, oraz jeżeli wykonawca w odpowiedzi na
wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn
leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1,
oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub
nie wyraził zgody na poprawie nie omyłki, o której mowa w art.
87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty
złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania
zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym
złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną
zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog
konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego
systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy
ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza
się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych
informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie
prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem
aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości,
wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w
trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego,
rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich
trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną
zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
Liczba wykonanych opracowań dokumentacji projektowo
kosztorysowych
|
20,00
|
Liczba wykonanych projektów ekspozycji muzealnych
|
20,00
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust.
1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na
podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia
liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę
etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie
uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas
dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne
wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert
podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu
zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w
licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym
określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich
trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną
zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do
treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia
zmian:
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w razie
wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w
chwili zawarcia umowy w następujących przypadkach: a)
przedłużających się prac instytucji i organów, od których konieczne
jest uzyskanie decyzji, postanowień, uzgodnień itp. w przypadku gdy
Wykonawca dochował należytej staranności w przygotowaniu wniosku o
wydanie takiej decyzji, opinii czy uzgodnień, b) konieczności
uzyskania dodatkowych uzgodnień i opinii od organów lub podmiotów,
c) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż
zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, d) zmiany przepisów
powodujących konieczność uzyskania nowych dokumentów, które te
przepisy narzucają, e) w przypadku konieczności dokonania korekt w
zatwierdzonym przez Zamawiającego rozwiązaniu projektowym, a
wynikających ze zmiany stanowiska Zamawiającego lub stanowiska
instytucji uzgadniających (opiniujących), f) przypadki losowe
(kataklizmy lub inne czynniki zewnętrzne, niemożliwe do
przewidzenia wydarzenia, którym nie można zapobiec), które będą
miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji usługi, g)
zmiany w zakresie przedmiotu umowy w przypadku, gdy zmiana zakresu
stała się konieczna ze względu na interes publiczny, w
szczególności z uwagi na zmniejszenie zakresu dokumentacji
projektowej pierwotnie przeznaczonego do wykonania w ramach Umowy,
bez odszkodowania dla Wykonawcy z odpowiednio pomniejszonym
wynagrodzeniem przy zachowaniu tych samych cen jednostkowych i
wskaźników, Wskazane powyżej zmiany mogą być wprowadzone, jedynie w
przypadku jeżeli obydwie strony umowy zgodnie uznają, że zaszły
wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla
prawidłowej realizacji zamówienia. W/w zmiany wymagają sporządzenia
i zawarcia aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę
udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> poski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Pliki do pobrania:
Zamawiający zamieszcza prawidłowy wzór załącznika nr 4:
Zmiany z 15.04.2020:
|
|
|
|
Infrastruktura |
|
Filmy:
|
|
|