Zn. spr. 262.DEE.16.2019
Ustrzyki Górne, 18.07.2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w
złotych równowartości kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
Bieszczadzki Park Narodowy, Ustrzyki Górne 19, 38-713 Lutowiska , tel/fax
13 4610650 , e-mail dyrekcja@bdpn.pl
, zaprasza do składania ofert na:
Dostawę sprzętu audiowizualnego do sali edukacyjnej Terenowej Stacji
Edukacji Ekologicznej w Suchych Rzekach na potrzeby projektu
„Modernizacja Terenowej Stacji Edukacji Ekologicznej Bieszczadzkiego
Parku Narodowego w Suchych Rzekach służącej realizacji programu
edukacji ekologicznej” w ramach działanie 2.4 priorytetu II Programu
Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (2014-2020).
1.
Opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w tabeli stanowiącej zał. Nr 1.
Miejsce dostarczenia sprzętu: Terenowa Stacja Edukacji Ekologicznej w
Suchych Rzekach k. Zatwarnicy, gmina Lutowiska.
2.
Kryteria oceny ofert: cena
3.
Informacja o wagach procentowych przypisanych do poszczególnych
kryteriów:
cena 100%
Do oceny oferty w zakresie w/w kryterium Zamawiający weźmie pod uwagę
oferowaną cenę brutto za realizację zamówienia. W kryterium cena kolejno
ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru:
K = Cena najniższa brutto / Cena oferty ocenianej brutto * 100
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą
ilość punktów w ocenie kryterium cena (K) .
Pozostałym ofertom ocenianym wg przyjętego kryterium przypisana zostanie
odpowiednio mniejsza liczba punktów.
W przypadku, gdy nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to,
że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający
poprosi tych Wykonawców o złożenie ofert dodatkowych.
4.
Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium oceny
oferty.
Do oceny oferty w zakresie kryterium „cena” Zamawiający weźmie pod uwagę
oferowaną cenę brutto za realizację zamówienia. W kryterium cena kolejno
ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru:
K= Cena najniższa brutto /Cena oferty ocenianej brutto * 100
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą
ilość punktów w ocenie kryterium cena(K). Pozostałym ofertom ocenianym wg
przyjętego kryterium przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba
punktów.
5.
Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych:
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie są powiązani
z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania
pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w
imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego
czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru
Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki
osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego,
prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub
powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub
powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku
przysposobienia, opieki lub kurateli.
6.
Termin realizacji zamówienia
: do 06.09.2019 r.
7.
Termin składania ofert
: do 01.08.2019 r. do godz. 15.30
8.
Okres gwarancji:
24 miesiące od daty dostawy towaru.
9.
Sposób przygotowania oferty oraz jej dostarczenie:
Ofertę należy: złożyć w formie pisemnej w języku polskim na Formularzu
Oferty do
z dopiskiem
„Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu audio do TSEE Suche Rzeki”
nie otwierać przed 01.08.2019 r. 2019 r. godz. 15.30.
Jako skuteczne złożenie oferty uważa się jej fizyczne dostarczenie pod
wskazany adres.
10.
Miejsce złożenia oferty
: Ośrodek Edukacji Ekologicznej i Muzeum Przyrodnicze Bieszczadzkiego Parku
Narodowego, ul. Bełska 7, 38-700 Ustrzyki Dolne.
11.
Warunki zmiany umowy:
Określone we wzorze umowy w par. 6.
12.
Termin otwarcia ofert:
01.08.2019 r. godz. 15.45
13.Postanowienia ogólne dotyczące postępowania.
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert niespełniających i/lub
odbiegających od opisu przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym
zapytaniu.
3. Oferty niezgodne z opisem zostaną odrzucone bez rozpatrzenia. Złożenie
oferty jest równoznaczne z oświadczeniem oferenta, iż akceptuje on warunki
przedmiotowego postępowania oraz warunki dostawy w przypadku wyboru jego
oferty i zobowiązuje się do zrealizowania zamówienia zgodnie z
przedmiotowym zapytaniem oraz złożoną ofertą.
4. Złożenie oferty jest równoznaczne z oświadczeniem oferenta o
prawdziwości danych zawartych w ofercie i ich zgodności ze stanem
faktyczny. W przypadku gdy informacje wskazane przez oferenta okażą się
nieprawdziwe, Zamawiający wykluczy go z postępowania na każdym etapie, w
tym również po zawarciu Umowy.
5. Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
6. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się
od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę o najwyższej liczbie
punktów spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
7. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert, w szczególności w zakresie wyjaśnień
dotyczących kwestii specyfikacji technicznej i/lub sposobu kalkulacji ceny
–w sytuacji powzięcia podejrzeń, iż wskazana przez Wykonawcę cena może być
rażąco zaniżona.
8. W przypadku nie udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień w wyznaczonym przez
Zamawiającego terminie w ogóle lub udzielenia nie wystarczających wyjaśnień
do przeprowadzenia oceny oferty lub nie udowodnienia przez Wykonawcę, iż
cena nie jest rażąco zaniżona Zamawiający zastrzega sobie prawo do
odrzucenia oferty danego Wykonawcy.
Wszelkie koszty związane z udziałem w przedmiotowym postępowaniu w całości
obciążają Wykonawcę.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia i/lub anulowania
niniejszego postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyny, w
szczególności w sytuacji gdy wartość oferty uznanej za najkorzystniejszą
przewyższy kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację niniejszego
zamówienia.
11. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego z
tytułu unieważnienia i/lub anulowania niniejszego postępowania.
14.
Oferty złożone po upływie określonego terminu nie podlegają
rozpatrzeniu.
Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami
1/ Grażyna Holly – gholly@bdpn.pl
2/Adam Leń – ond@bdpn.pl
3/Maciej Leń – mlen@bdpn.pl
Załączniki do zapytania ofertowego:
1. Wzór umowy
2. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych
3. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
4. Wzór oferty
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
6. Pytania i odpowiedzi
|